Poslední změna
03.07.2025 v 17:42

Rezervační pravidla

Detailní logika pro B2C a B2B scénáře rezervování

B2C rezervace (přímo od klienta)

B2C rezervace vytvářejí přímo koncoví klienti prostřednictvím webové aplikace nebo mobilní aplikace. Proces je navržen tak, aby byl jednoduchý a bezpečný.

  • Autentifikace Klient se autentifikuje pomocí svého osobního účtu.
  • Výběr služby Klient si vybírá z dostupných služeb a časových slotů.
  • Platba Vyžaduje se úplná nebo částečná předplatba prostřednictvím Stripe.
  • Potvrzení Okamžité potvrzení je odesláno emailem a zobrazí se v profilu klienta.

B2B rezervace (prostřednictvím partnera)

B2B rezervace vytvářejí registrovaní partneři (hotely, cestovní agentury) prostřednictvím speciálního partnerského portálu nebo ve své aplikaci.

  • Autentifikace Partner se autentifikuje pomocí svých firemních přihlašovacích údajů.
  • Informace o klientovi Partner poskytuje údaje konečného klienta pro rezervaci.
  • Platba Klient platí služby u partnera prostřednictvím QR kódu nebo dostane odkaz na platbu emailem. Rezervace se drží 15 minut, poté se automaticky ruší.
  • Provize Provize se počítá a sleduje automaticky pro každou rezervaci.